הגדירו את תצורת הפתרון שלכם

Schindler RemoteMonitoring

התחזוקה המתקדמת מאפשרת לנו באמצעות ניטור של 24/7 לחזות תקלות שעתידות להתרחש במעלית - ובהתאם לאינדיקציה שמתקבלת מהציוד, מופעל תהליך טיפול שתואם את הממצא שאובחן. זאת, אם באמצעות שליחת טכנאי באופן מידי לציוד או בשילוב הממצא בעת בדיקת הציוד בטיפול הקרוב.

נתוני ביצועים בזמן אמת

חיישנים המובנים בציוד אוספים, מנתחים ומעבירים ברציפות מידע בעל ערך. נתוני זמן אמת מסוננים מאפשרים לזהות שגיאות ולפעול באופן פרואקטיבי ולא באופן ראקטיבי. הוא גם יוצר אקוסיסטמה דרכה כל בעלי העניין העיקריים יכולים לקבל סקירה כללית מושלמת ומדויקת בכל עת.

תחזוקה מונעת

מגוון רחב של גורמים יכול להפריע לביצועים של הציוד שלכם: החל בתנאי הסביבה ועד לרכיב שמגיע לסוף תקופת הפעולה שלו. באמצעות Schindler Ahead RemoteMonitoring, זיהוי אי סדרים וחריגות לא רק יותר מהיר אלא גם יותר מדויק. אבחון אמין הוא קריטי כדי להיות מוכנים טוב יותר להתמודד עם כל בעיה לפני שמתרחשת תקלה.


תכונות עיקריות

תכנון טוב יותר של משאבים

אוטומציה שיטתית מבטיחה שכל ההתראות הנכנסות הנוגעות לציוד שלכם מוערכות מידית ומוקצות לטכנאי השירות שלנו. החלטות מושכלות יכולות להתקבל כדי לתכנן לוחות זמנים לשירות, להקצות משאבים ולהימנע מבדיקות מיותרות. המשתמשים בבניין והדיירים יכולים להתעדכן בקלות בנוגע ללוחות הזמנים ומשך הזמן של השירות. 

אינטגרציה קלה

Schindler Ahead RemoteMonitoring מספק שירותים באמצעות טכנולוגיית הניטור העדכנית ביותר. החומרה והתוכנה הנדרשות כבר מובנות עבור מגוון המוצרים העדכני שלנו. עבור ציוד ישן יותר, זמינות אופציות שדרוג מתאימות. בדומה לזאת, השירות הזה תואם לחלוטין למוצרים שאינם של שינדלר.

אבחון מתמשך

אבחון מתמשך מרחוק ושירותים באמצעות חיבור נתונים אלחוטי. 

שירותים פרואקטיביים

לאחר זיהוי עצמי של בעיה, ניתן להפעיל תהליכי שירות באופן אוטומטי או לאחר הצלבה ואישור שלכם. 

בדיקות תקינות מרחוק

בדיקות ציוד מרחוק, כולל דוחות מצב. סקירה כללית ברורה מסייעת לשמירה על אורך חיי הציוד שלכם. 

פרופילים

עדכוני מידע באמצעות דואר אלקטרוני או הודעות דחיפה או שהם הופכים להיות זמינים בפלטפורמה Ahead ActionBoard.

מידע פעיל

קבלו מידע בעל ערך דרך ה-ActionBoard: למשל שעת ההגעה הצפויה של טכנאי השירות שלנו. 

התועלת עבורך

  • זמן השבתה מופחת - קיטון של שלוש שעות בממוצע בטיפול בכל תקלה. הטכנאים נשלחים לעיתים באופן אוטומטי ע"י המערכת ללא מעורבות שלך וזמן איתור התקלה מתקצר משמעותית.
  • אנשי השירות רואים את התקלה לפני שאת/ה מבחין/ה בכך.
  • אנחנו תמיד איתך - טכנולוגיית הניטור מרחוק 24/7 מבטיחה לך שקט. 

קבלו את החוברות שלכם

צור קשר

מצא את הכתובת שלנו ואת איש הקשר שלך בשינדלר. אנחנו מצפים לראותך.